tripvdk.reismee.nl

Dag 1: richting Albanië

Vanaf dordrecht zijn we met de trein naar maastricht gegaan. Vanaf daar verder met de bus naar de airport... Nou daar in het zuiden van limburg heb je ook niet echt meer het idee dat je nog in Nederland zit; als het al Albanië was had ik het ook geloofd... Het lijkt wel één grote achterbuurt hier; maar goed, daar hebben we genoeg ervaring mee inmiddels.. We zitten nu op de airport, ziet er getrasht uit maar waarschijnlijk is dat ons beeld voor de komende drie weken... Trouwens die buschauffeur richting de airport was ook helemaal van de kaart, maar ja, dat terzijde.. Vanavond eerst even een pizzaatje in Bari waarna we de boot nemen naar durres.. Naar aller waarschijnlijkheid zijn we dan rond zeven uur 's ochtends in Durres.. Voor de zekerheid heb ik wel een zwemvest meegenomen.. Hostel in Tirana heb ik net online gereserveerd via mn hostel app :) Voor zegen euro per nacht weet je alles.. Nja, zonder airco dus waarschinlijk lig ik voor zeven euro gewoon weer op de straat, net als in Istanbul.. Morgenavond in Tirana volgt weer een update.. Cheers!!